مهدیارمهدیار، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

مهدیار یه دونه

اولین مرحله از پوشک گرفتن

1395/10/1 10:42
نویسنده : مریم موسوی
163 بازدید
اشتراک گذاری

مهدیار بهونه قشنگ زندگی من...اوایل مهر ماه 95 تصمیم گرفتیم که از پوشک بگیریمت.یکی از مراحل دشوار لااقل در تجربه من. قرار شد که مهد هم با ما در این مورد همکاری کند.

در ابتدا هر یه ربع به یه ربع می بردمت دستشویی و شما اطراف و نگاه می کردی و مفهوم جیش برایت تازگی داشت..به مرور بهتر ..و من امیدوارتر...کم کم میومدی تا ببینی فرشته مهربون چی برات تو دستشویی آورده..عاشق برچسب به خصوص از نوع ماشینش بودی..و یه جمله به یاد موندنی داشتی که : مامان بریم ببینیم فرشته مهربون چی چسبونده که من ببینم خوشحال شم  بخندم..الهی من قربون جمله بندیهات برم..نفسسس

بعد از دو ماه کم کم خودت سر وقتش می گفتی بریم دستشویی..اما..اما ..اواخر آذر ماه عروسی دختر عموی من نگار دعوت بودیم و چهار روز تبریز بودیم و ما جنابعال را پوشک کردی...وقتی برگشتیم کرج به کل یادت رفته بودگریه

به پیشنهاد خاله صفورا قرار شد یه مدت تعطیل کنیم و چند وقت بعد دوباره از اول........ای خدای بزرگغمگین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)